Lapterjesztő Kft.

Facebook

Lapterjesztő

Cégünket 1995-ben alapítottuk, célkitűzésünk a lakosság számára ingyenes szórólapok és egyéb reklámkiadványok célba juttatása volt a Megrendelők igényeinek megfelelően – vagyis a célzott lapterjesztés biztosítása.

Friss topikok

Linkblog

Kis karácsony, nagy karácsony

2011.11.29. 09:51 :: Lapterjesztő

Újrapapír újra és újra

Mint minden szakmába mi is számtalanszor találkozunk félelmekkel.

De ha a félelem visszatartott volna mindenkit, nem tartana ott az emberiség, ahol ahogy él napjainkban!

Mire utalok?

De a szóróanyag terheli a környezetet!

Valóban, de a környezetvédelemre is kívánunk alternatívákat nyújtani, többek között ezen a felületen!

De a szóróanyag nem marad fenn, van hogy belecsomagolnak pl. költözéskor!

Miért érzik úgy a cégek, hogy funkcióját vesztette a szóróanyag, ha az informálás után másodvirágzásában is az ügyfeleket szolgálja?

Karácsony közeledtével és a szűkösebbre szabott pénztárcák korában had mutassunk be újrafelhasználási lehetőségeket, mely öröm az egész családnak!

Öröm apának, mert szinte ingyen van, öröm anyának, mert kreatív és öröm a gyermeknek, mert vele játszanak a szülők, míg ezek a kis csodák készülnek!

Jó szórakozást kívánunk!

 

Szólj hozzá!

Számunkra fontos a véleménye!

2011.11.04. 11:13 :: Lapterjesztő

Az Ön véleményére vagyunk kíváncsiak!

Kérjük szavazzon hol látná szívesebben a szórólapokat!

 Van alternatív megoldásunk, hogy csak Online postaládája legyen tele!

1 komment

„Arra gondoltam, mit is adhatnék Neked”

2011.10.25. 08:13 :: Lapterjesztő

" Tél volt, hó esett és jöttek az ünnepek!
Arra gondoltam, mit is adhatnék Neked?!"

Úgy érzi túl hamar szólunk a közelgő ünnepekről?
Az előrelátásunk nem véletlen, hosszú évek tapasztalata.
Mert mint a kosztpénzt, az utolsó negyedévre tartalékolt marketing büdzsét úgy kell beosztani, hogy jusson arra, amire szükséges.. Szórólapokra, kuponra, ünnepi képeslapra!

A legtöbb vállalkozónak a karácsonyi akcióból befolyt nyereség teszi ki az éves jövedelmének több, mint a felét.

Ez tény.

Válassza ki az Önre szabott marketing eszközt repertoárunkból!



Ünnepi képeslapjaink:

- Kedveskedne visszatérő ügyfeleinek?
- Egyedi méretben, egyedi grafikával!
- A képeslap formájából adódóan nyitott és személyes
  üzenet!
- Örömöt okoz annak, aki kapja, hogy jókívánsággal és egy kedves gesztussal gondolnak rá hűsége jutalmául. 

 

 

Kupon szórólap
Kupon promóció:

- A karácsonyi akcióval szeretné megnyerni a
  vásárlóit?
- Ünnepi kedvezményeit költségkímélően hirdetné?
- Közösségi élmény cégnek és vásárlónak egyaránt!
- Kisebb felület, nagyobb mennyiség. Mit jelent? 
  Hatodmagával készülhet a vásárlók fogadására,
  ennek hála nagy mennyiségben kerül legyártásra
  szóróanyaga, mégis kevesebbe kerül.. 

 


 
Szórólap:
 
- Kihasználná a vásárlási lázat?
- Kicsi, nagy, hajtogatott, fekete- fehér vagy
  színes?
- 100%- ban az Ön cégére szabva
- Kényelmesen, időben tudjuk megtervezni,
  legyártatni anyagát, előkészíteni a terjesztést! 

 



Legyen nyugodt, boldog és bőséges az idei karácsony!

 

 

Szólj hozzá!

Virágzó bevásárlóturizmus

2011.10.05. 15:42 :: Lapterjesztő

Mióta megszüntek a határok és az EU égisze alatt vígan szomszédolunk, hol mi ugrunk át shoppingolni, hol a szomszéd érkezik üres kocsival, majd távozik tele autóval.

A jelenlegi árfolyam mellett Magyarországon szinte minden olcsóbb a Szlovákiából érkező vevőnek, mint otthon, még az egekbe szökő benzin árak mellett is megéri .

Nyilván ez a magyar üzletek számára kedvező hatású, a szlovák gazdaság szempontjából okozhat gondot az intenzív bevásárlóturizmus. De amíg "állami vezetőik" nem emelik fel a hangjukat ezen folyamatok ellen, addig mi élvezzük a hasznát..

A szomszédok ugyanis rengeteget spórolhatnak azzal, ha a magyar üzletekben költik el a pénzüket, a gyenge forint miatt az euró átváltása után, akár 20%- os haszonra is szert tehetnek.

Hogyan lehet ebből profitálni? 

A határ menti települések vállalkozói számára ez egy kihagyhatatlan lehetőség! 

Szólítsa meg célközönségét a legköltséghatékonyabb, legegyszerűbb, leggyorsabb módszerrel a szórólappal! 

Tudjanak Önről, ismerjék meg akcióit, termékeit! 

Most nincs idő hosszas előkészületekre, Tv, rádió, hirdetési újságok megjelenésére várni! 

Kérje ajánlatunkat, hogy kiterjeszthessük ismertségét, növelhessük forgalmát!

Ügyfeleink igényeit figyelembe véve Cégünk 2010-ben már felkészült arra, hogy szolgáltatásainkat nem csak Magyarországra, hanem a határ menti területekre is kiterjesszük.

Arra szeretnénk még a figyelmét felhívni, hogy minden országban más – más törvényi szabályozásai vannak a kiadvány terjesztésnek.

Súlyos bírságokat szabhatnak ki a hatóságok a gyanútlan, tájékozatlan vállalkozóknak. Gondoljunk csak a szlovák nyelvtörvényre..

Ezért is érdemes szakemberhez fordulni, aki tájékozott a speciális határon túli terjesztést illetően, és megvan a logisztikai háttere is a szolgáltatás teljes körű lebonyolításához!

Használja ki ezt a lehetőséget és legyen az elsők között, aki a külföldi piacot is célközönségnek tekinti!

                                                                                     www.lapterjeszto.hu

 

Szólj hozzá!

Kérjük törje fel a kódot! Köszönjük!

2011.08.16. 15:32 :: Lapterjesztő

Kedves játékos kedvű Partnerünk, Barátunk, ismeretlen Ismerősünk!

 

Titkos üzenet, száll a szélben…

Örömmel üdvözöljük nyereményjátékunkban!

Ugye milyen ámulatba ejtő a modern technika?

Bemutatnánk a kereskedelmi termékek új grafikus azonosítójelét, a QR kódot!

                                             

Mi is ez négyzetbe foglalt szabálytalan labirintus amivel már találkozott plakátokon, újságokban, csomagolásokon?

Egy mini információhalmaz, mely szövegeket jelenít meg, weboldalakat hív elő az okostelefonokon, ha a program megnyitása után a kódokra irányítja a kamerát.

Készüléke beolvassa, majd átalakítja azt szöveges üzenettét, megjeleníti a rejtett weboldalt.

Láttatja a láthatatlant..

Lehet, hogy már fut is a készülékén a vonalkód olvasó, de lehet, hogy telepítése szükséges, hogy az elsők között éljen e piaci újítással!

Itt teheti meg: http://www.snapmaze.com/?q=node/7

És ha már rendelkezik a szükséges technikai háttérbázissal vegyen részt játékunkon!

Kérjük a hírlevelünk mellett szereplő QR kódot fejtse meg, és a jelszót tartalmazó üzenetét küldje el a megadott e-mail címre!

Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és átadja ajándékunkat!

 

Üdvözlettel:

                             Lapterjesztő Kft.

 

 

 

Szólj hozzá!

Se ruhában, se meztelenül, se lóháton, se kocsival, se gyalog, ajándékot pedig hozzon is, meg ne is...

2011.08.01. 14:54 :: Lapterjesztő

Nincs oly titok, amit az idő fel ne fedne vagyis bújtatott reklám a mindennapjainkban.

A tévénézők jelentős része találkozott már termékmegjelenítéssel, és ezt sokkal szívesebben nézi, mint a reklámot.

Mármint a televízióban sugárzott filmek legváratlanabb pillanataiban felcsengő, üvöltő, hasonló sémára készült műalkotásokhoz képest. Helyette ugye megjelenik egy apró TM rövidítés a kép bal alsó sarkában, így Lilu mellett bőszen villoghat az ismert üdítőmárka kalligráfiája a Való Világ összefoglalójában…

"Az átlagnál nagyobb mértékben emlékeztek a termékelhelyezésre az intenzív tévénézők és a 18-29 éves korosztály - áll az Ipsos közleményében. A megkérdezettek szerint az észlelt termékmegjelenés a műsor élvezetére, a műsor menetére nem volt negatív hatással, a tévénézők túlnyomó többségét nem zavarta.

Az észlelők kétharmada arra is vissza tudott emlékezni, milyen műsorban látta a termékelhelyezést, sőt egy nagy részük még a márkát is fel tudta idézni.

Kiderült az is, hogy a legtöbb néző - ha választania kellene a hagyományos reklám és a termékelhelyezés között - a termékmegjelenést nézné szívesebben. A nézők 77%-a egyáltalán nem bánja, ha márkákat ismer fel a műsorban.

Meglátásom szerint az emberben felülkerekedik az ősi vadászösztön, és mindenképpen rá akar jönni, hogy hol is van titkon elrejtve a MÁRKA, mely nélkül nem folytathatja tovább mindennapjait..

A titkok ismerői már 4 különböző termékmegjelenési altípust választanak külön:

Aktív megjelenés, amikor a termék beépül a cselekménybe, azt használják. Ilyen a telefon, az autó, a smink, vagy egy notebook.

 

 

 

 

 

 

Jómagam anno a Barbiemat is odaadtam volna egy ilyen légdeszkázásra is alkalmas Nike cipőért. A Doktor House sorozatban az Apple márka kapott helyet.

Passzív módban a termék dekorációként van jelen, nincs szerepe a cselekményben, mint pl. technikai berendezések, asztalra helyezett üdítők.

  

 

 

 

 

 

A hanyag testtartás alapján Humphrey Bogartra tippelek, aki mögött ott virít a jellegzetes kóla reklám az 1940-es években. A fanatikusok biztos emlékeznek erre a jelentre a Jóbarátokból, mikor is Ross hevesen tipródott, hogy megkóstolja-e az..

 

Wardrobe placement a ruhákat, órákat, cipőket takarja.

 

 

 

 

 

 

Ugye, ugye hivatalosan a női magazinokban csak ötleteket adnak, hogy testalkatunknak mely ruhadarabok megfelelőek. Mellesleg felsorolnak pár üzletet, ahol a modelleknek trendiségéhez hasonlatosan fel tudunk öltözni.. És persze minden csodaszép kémnő első kérdései között szerepel James Bondtól megtudni, hogy hány óra van. Így már minden erőltetettség nélkül villanhat fel az Omega a Tom Ford öltöny alól.

 

Brand placement pedig az, amikor maga a terméknév látszódik, pl. egy plakáton, vagy a háttérben.

 

  

 

 

 

 

Tudjuk, hogy egy- egy jó helyre befizetett szó, jelenet, reklám sokszorosan térül meg a cégeknek. Manolo Blahnik kultikus fogalommá válását a Szex és New York sorozatnak köszönheti, pedig a jelmeztervező "mindössze" kedvelte a márkát, így konzekvensen ehhez nyúlt a munkája során..

A szórólapozáson felül igyekszünk körbejárni a médiaajánlatok minden tárházát. De a szóróanyagok tervezése során se árt megfogadni az alábbi lehetőségek valamelyikét, hisz egy frappáns indirekt reklám nagyobb sikerrel kecsegtethet.

Olybá tűnik napjaink túlimpulzív világában a sikeres reklám titka, mint a Magyar népmesék, a Bíró okos lánya rész örökbecsű idézete :

 

" Se ruhában, se meztelenül, se lóháton, se kocsival, se gyalog, ajándékot pedig hozzon is, meg ne is..."

 

 

Forrásaink, köszönet a szövegidézetekért és a képanyagért: nyugat, hír24, google

 

 

Szólj hozzá!

Nem kívánjuk plagizálni a „ legkisebb is számít” szlogent, hisz egy multicég már lecsapott rá..

2011.07.18. 14:20 :: Lapterjesztő

Múlt heti hírlevelünk a

FACEBOOK+ KERESZTMARTKETING= FORGALOMNÖVEKEDÉS címmel és tartalommal íródott.

Nem kívánjuk plagizálni a „ legkisebb is számít” szlogent, hisz egy multicég már lecsapott rá..

De mi örömmel nyújtjuk a kezünket a mikrocégeknek is, hogy szolgáltatásainkkal segítsük őket a naggyá válásban!

Szívünkre tett kézzel esküszünk, hogy nem kapunk részesedést a Facebook reklámozásaink után, de az unalomig szajkózzuk, mindenki használja ki ezt a kiegészítő marketing lehetőséget!

És hogy ne tűnjünk egyoldalúnak, pár másik kiváló portált is ajánlanánk, nevezetesen a Vaterát és a Teszveszt!

Hogy hogy tudják ezt hasznosítani az üzleti életben?

Amennyiben szolgáltatást árul, fel tudja tölteni, és licitálhatnak rá jövőbeli törzsvásárlói.

Például Ön masszőr? Indítson egy 30 perces masszázs aukciót 1 forintról! Ennyi pénzért sokak akarnának lazító kezek közé kerülni, így megindul egymás túllicitálása. Végül megáll és lezárja a rendszer 995 forinton.

Lehet, hogy úgy érzi, egy 30 perces masszázsért kapott 995 forint nem a szokásos órabére, ellenben az így szerzett előnyök:

v     Egy ügyfél, aki ugyan lehet, hogy 30 percre érkezik, de Önön múlik, hogy bérlettel távozik-e!

v     Amennyiben elégedett a szolgáltatásával, ajánlani fogja másoknak is, ehhez eszköz az Ön velünk terveztetett, legyártatott szórólapja!

Sőt ha tetszését elnyerte ez a cserekereskedelmi lehetőség,

„vess, hogy arathass”

elven akciós kuponnal ellátott szórólapját terjesztesse ki velünk az Ön által kijelölt megyében, városban, kerületben!

 

 

 

 

 
 

Miért? Mert az egyik szolgáltatás olcsóbb, mint a másik, ellenben kiváló eszközök nagyobb tömeg elérésére!

Látogasson el hozzánk, minden szórólapozással kapcsolatban felmerült kérdésére választ adunk!

                                www.lapterjeszto.hu

Szólj hozzá!

A papírt újra felhasználják, ugye?

2011.06.14. 14:45 :: Lapterjesztő

 

A papír szó egy ókori egyiptomi írásra használt anyag görög elnevezéséből, a papiruszból származik, mely az alapanyagául szolgáló növényről kapta a nevét. 

A papír vékony anyag, amelyre írnak, rajzolnak, csomagolásra használnak, vagy nyomtatnak rá. Rostok összepréselésével készül, jellemzően növényi rostokból, cellulózból képezve, melyet az összekuszálódott szálak, és egy kémiai kötés, a hidrogénkötés tart össze. 

Munkánk alapja, a papír. Fatartalmú, félfamentes, famentes, A/2, A/3, A/4, A/5. Olyan grafikával, amilyet az ügyfél szeretne, mi kiterjesztjük! Az aktualitásukat vesztő szórólapok javarészét pedig visszagyűjtjük. 

De szeretnénk alternatívákat is bemutatni a már használt lapok, szórólapok házilagos újrahasznosításra!

Mint az éremnek, a papírnak is két oldal van. Ne legyünk restek az otthoni, avagy céges jegyzeteléshez mindkét oldalát használni! Egy jó ötletnek, vagy a bevásárlólistának nem számít, hogy steril lapra kerül-e..

Mutatós a papír? Nem őrizgetni szeretné, hanem valami funkciót adna neki? Csomagoljon bele!

 

 

 

 

 

Ne feledkezzünk meg pár örökbecsű, 100 év körüli gyermekjátékról. Hajtogathat csákót, hajót, repülőt. Az aprónépnek életre szóló élményt nyújt!

 

 

    

A szeretet ünnepén is lehet ÖKO
 

Karácsonykor gyökeres fát vesz? Akkor kedves figyelmébe ajánljuk, hogy papírgirlandot, és papírgömböket is aggathat a fára műanyag helyett.. Ennél gyerekbarátabb az ünnep éke már nem is lehetne..  

 

 

 

 

   

Papírmasé

 A fogalom ismerős ugye? Csak néhány kiválasztott tud ilyen szépséges papírmasé manókat készíteni, mint Ralina. Különböző masé recepteket lelhetünk az interneten, kezdőknek "elég" a velencei maszkok készítését ellesniük. 

 

Csévéljük, sodorjuk, lapítsuk, fűzzük, szőjjük, ragasszuk

Így készíthetünk dekorációt, poháralátétet, papírból- papírhulladék gyűjtőt.


 

 

 

 

 

 

Avagy a divatra helyezzük a hangsúlyt? 

 

 

 

 

 

    

 

Tovább ékesítenénk magukat?  Például egy Chanel fejdísszel?

 

 

 

 

 

  

 

Vagy inkább az otthonnal, az édes otthonnal törődjünk? 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

A lehetőségek tárháza végtelen, csak a kézügyesség, és az idő szabhat gátat.

Amire azonban mindnyájunknak van pár perce, hogy a háztartási papírhulladékkal elmenjünk egy szelektív szigethez..

 

  

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Mint tudjuk a mai világban a szájról, szájra marketing már nem elég…

2011.06.03. 11:49 :: Lapterjesztő

Így abban a szent pillanatban, hogy megalapítunk egy céget, és tegyük fel, meg is kívánunk élni belőle, gondolnunk kell arra is, hogy hol, milyen formában, és mennyiért kívánjuk propagálni magunkat.

Egyes gazdasági lapok szerint a Facebook céges weboldal funkciójának megjelenésével majdhogynem szükségtelenné tette a saját weboldalt. Rohanó világunkban az idő pénz, a virtuális világban való megjelenés is szükségszerű. Így egyszerűen, gyorsan, weboldal helyett mintegy 100.000 forintot spórolva létrehozhat egy profilt, és máris lájkolhatják az ismerősei. Az első lépést, az online megjelenést már megtette! Azt a pénzt amit így nyert, fordítsa reklámra! Hol éri meg, és mégis mennyibe kerül?

A dilemmát eldöntendő készítettünk egy összefoglaló táblázatot, hogy bemutassuk, milyen hirdetési lehetőségek közül választhat!

Nagy levegőt véve, friss vállalkozóként mindenki kacérkodhat a gondolattal, mennyit kóstál egy, egy perces tv reklám. Ha már lúd, legyen kövér, vetítsék a fő műsorsávban! De a gondolat, gondolat marad, ha a 438.000 forintos végösszeggel találkozunk.

Ami természetesen evidensen az eszébe jut, hogy a helyi sajtóba befizet néhány hétre egy apróhirdetést.  De az üzleti rovatban „pár szó” elvész a bőség tengerében. Így némi grafika, szöveg, szlogen, logó nem ártana, amivel a jövőbeni vevői azonosítani tudják. Spórolás végett mondjuk fekete- fehéret választ, azért hogy látszódjon kiválaszt egy érdemi 13 x 26 cm méretű felületet. És az újság már állítja is ki a cirka 360.000 forintos számlát, az egy hónapos  kampányáért.

Sokallja? Akkor nézzünk másik lehetőséget.

Országos hirdetési újság, regionális kiadványa. Gondolkodjunk jól látható méretben, grafikában, 202 x 135 mm méret kellően figyelemfelkeltő lesz? Akkor legyen kedves átutalni érte 129.000 forintot!

Még kevesebbet szánna rá, és hatékonyabban szeretne megjelenni?

Önálló szórólapot szeretne?

Mi az ajánlatunk?

Grafikai tervezés, nyomdai legyártatás, terjesztési tanácsadás, és munkatársainkkal az Ön által kívánt ügyfélkörhöz juttatjuk el testet öltött elképzeléseit!

És jöjjenek a műhelytitkok..

Egy 50.000 fős településre tervezzen 25.000 szóróanyaggal, mondjuk egy 6 hónapos kampányra. Hogy alakul ez a szám? Postaládaszámot kell figyelembe venni, hisz az esetek javarészében nem egy fős háztartásokkal kell kalkulálnia.

Megfontolandó, hogy ne egy körben szórassa le a lakosságot, hisz nem egy hónap alatt kívánja kiárusítani a készleteket, avagy nem akarhat önnön ellenségeként visszautasítani ügyfelet.

Velünk megtervezheti, hogy mikor, mely kerületét kívánja „lefedni” a lakosságnak!

Felmerülhet a kérdés, ha azt javasoljuk, hogy havi 4.150 szórólap kerüljön potenciális vásárlói postaládájába, minek gyártatná le a többi reklámanyagát idő előtt?

Annyi titkot elárulunk, hogy ha nagyobb mennyiségben gyártatja le a szórólapját, akkor sokkal olcsóbb lesz a nyomdai végösszege.

Mi pedig ügyfeleink teljes körű kiszolgálása érdekében raktározzuk az eljövendő hónapok szórólapjait, Ön helyett!

Az a viszonylagos összeg, mellyel magunk mellett korteskedünk, az összes szórólap legyártási és kiterjesztési összegét takarja. Ellenben ha megfogadja tanácsunkat, és havi ciklusokra bontva propagál, a legolcsóbb, és leghatékonyabb kiegészítő marketing eszközt választja sikerei érdekében.

Leszögeznénk, hogy táblázataink tájékoztató jellegűek, részletes, mindenre kiterjedő informálásunkért forduljon hozzánk, készséggel állunk rendelkezésére!

 

Média orgánum

Megjelenési forma

Időtartam, méret

Megjelenés ára

 

 

 

 

Országos sugárzású tv állomás

19.00- 23.00 főműsoridő

1 perc

  438.000 Ft

 

 

 

 

Regionális napilap, megjelenik: 43 774 példányban

Nyomtatott hirdetés, fekete- fehér

136 mm x 260 mm

360.360 Ft

 

 

 

 

Országos hirdetési újság, regionális kiadványa

Nyomtatott hirdetés

202 mm x 135 mm

129.000 Ft

 

 

 

 

Egyedi céges szórólap nyomdai költsége, terjesztési díjjal együtt, 25.000 példányban

Papír alapú, 80 gr ofszet

A/5, 148x 210 mm méretű

112.500 Ft

 

 

 

 

Országos sugárzású rádióállomás

Esti műsorsávban

1 perc

90.000 Ft

 

 

 

 

Regionális televízió weboldalán

Banner megjelenés

120x 600 banner

75.000/hó

 

 

 

 

Regionális televízió

Reklámfilm sugárzás

30.000 Ft+ 25 % Áfa/ 60 mp/1 alkalom

37.500 Ft

 

Havi szórólapozási költsége, a fenti jó tanácsok figyelembevételével 18.675 forint, és ezzel az összeggel 4.150 családot ér el, vagyis ez a szám valójában 8.300 fő. Egy emberre jutó marketing költsége 2.15 forint.

Mit kap napjainkban 2.15 forintért?

Tőlünk, vevőket!

Nem hiszi? Tegyen próbára!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Boldog a más kárán bölcsen okulni tudó

2011.05.24. 12:56 :: Lapterjesztő

Kemény, bár igaz szavak ugye?  
Mint tudjuk minden iparágnak megvannak a maga „piszkos kis trükkjei”. Nagy különbség, hogy élünk-e velük, vagy csak tudunk róluk, és megpróbáljuk elkerülni. 
Az viszont roppant fontos, hogy tisztában legyünk velük!
16 év negatív tapasztalatait nem voltunk restek összefoglalni, és egy tanulmányban minden kedves érdeklődő rendelkezésére bocsátani. Egy mondatban összefoglalva, hogy miről is olvashat bővebben: Bemutatjuk a 7 leggyakoribb átverést és röviden leírjuk, hogy csinálják
Ha idekattint sok időt, pénzt, és keserű tapasztalatot spórol meg magának: 
 www.lapterjeszto.hu/olcsohus

Szólj hozzá!

Szórólap lépésről, lépésre, megszületéstől az újjászületésig

2011.05.20. 10:45 :: Lapterjesztő

 
Már „ismerjük a múltat”, tudjuk, hogy keletkeztek a szórólapok. Kik hívták életre, és mily okból. De napjainkban? Hazatérve automatikusan kézbe vesszük, átlapozzuk, van ahol karikázunk is, majd a tudással felvértezve irány a bolt! De azért van még pár lépés a  az ötlettől, mint startvonal és az öko csomagolópapírig, mint célszalag között… És a   közbenső rész? Azért dolgozunk mi, Önökért!

 

Az üzlet tulajdonosában, ügyvezetőjében megfogalmazódik, hogy vásárlói szélesebb körű elérése, informálása érdekében szórólapoztatni kíván. De mégis hogy kezdjen hozzá? Mit tartalmazzon a szóróanyag? Kiket kíván velük elérni? Hány példányban kéne legyártatni? Megszülettek a kérdések, melyekre a válaszokat mi tudjuk.
 

 

 

Felhívjuk, elküldjük e-mailben, avagy házhoz megy kollégánk, ahogy a megrendelő kívánja. Tisztázzuk a részleteket, melyek birtokában ajánlatkéréssel tudunk fordulni a nyomdához. 16 év tapasztalatával születnek meg az árkalkulációk, mellyel nyomdai partnereinkhez fordulunk. Az ügyfél lehetőségeire szabott költséget írásban továbbítjuk, hogy nyugodtan megfontolja ezirányú marketingkampányát.

 

 

Amennyiben jó döntést hoz és ránk bízza magát, grafikusaink elképzeléseit nyomdakésszé varázsolják. Ezt szintén ellenőriztetjük az ügyféllel, majd minden adat, anyag és rábólintás után a nyomda rendelkezésére bocsátjuk.
 
 
 

 

 

Elkészültük után leszállítjuk vagy a megrendelőnk által megadott címre, vagy ha a terjesztést is ránk bízza, korábban egyeztetett régiókhoz tartozó franchise partnereinknek. Az egyeztetett időpontban házhoz visszük a lakosság kényelme érdekében. Ez a rész ugye nem szorul taglalásra, indulhat a vadászat az időpontra, árra, a vágyak tárgyára…
 
 

 

 

 Mi folyamatosan visszatérünk kihelyezett gyűjtőinkhez, és a már lejárt kampányok anyagait begyűjtjük. Manuálisan kiszelektáljuk, átválogatjuk, majd egy hulladékhasznosító partnerünkhöz kerül.




 

 


Aki rengeteg energia megspórolásával füzeteket, toalettpapírt, csomagolóanyagokat gyárt belőle. Így lesz egy ötlet kézzel fogható valósággá, létezése során szolgálja ki a rá kíváncsi embereket, majd az anyag nem vész el, csak átalakul…

1 komment

Az első szórólapok. Tudjuk a múltat, hogy értékeljük a jövőt!

2011.05.06. 15:27 :: Lapterjesztő

Reklamálunk a felhangosodó tv reklámok miatt, vadászunk az akciókat hirdető szórólapokra, az újságok minden második oldalán elénk tárnak valamit, amivel „teljesebb életet élhetünk”. De tudjuk-e, hogy honnan ered mindez, milyen termékeket, márkákat ringattak korai marketing bölcsőjükben?

A hirdetés egy kommunikációs forma, melynek lényege, hogy meggyőzzük az érdeklődőket (szemlélődőket, olvasókat, hallgatókat), szimpátiát váltsunk ki adott termék, ötlet, vagy szolgáltatás iránt. A hirdetések mögött szponzorok állnak, és különböző médiákban jelennek meg, újságokban, magazinokban, rádiókban, kültéren vagy az új média valamely formájában, mint a weboldalak vagy e-mailek.

A modern hirdetés alapja a tömegtermelés, mely a 19- 20. században indult útjára. Napjainkban 500 billió dollárt költenek világszerte reklámokra. De tekintsünk a múltba, honnan is indult eme üzletág…

Az egyiptomiak papiruszra írták „Adok, veszek” hirdetéseiket, s plakátolták ki ezeket szerte az ókori Egyiptomban. Kereskedelmi hirdetéseket, politikai kampányhirdetéseket Pompeiből, és az ősi Rómából is leltek. A falfestés „hirdető technikája” az indián kőművészet, Krisztus előtt 4000 évvel született.

Ahogy anno bebifláztuk, a középkori falvak, városok lakosságának nagy része nem tudott olvasni. (A Bibliai történetek ezért jelentek meg freskóként a templomok falain.) A lakosság létszáma nőttön-nőtt, így már nem adták szájról, szájra a jó mesteremberek nevét. Nehézkessé vált a kereskedelem, új hirdetési orgánumokra volt szükség.                            

Gyümölcsöt, zöldséget szekerekről árultak, rikkancsok adták hírét hollétüknek. Akik annyira tehetősek voltak, hogy műhellyel rendelkező szakmával bírtak , kapujuk fölé cégért aggattak.

Az oktatás fejlődésével nőtt az olvasni tudók száma, így egyidejűleg terjedt a nyomtatás is, hisz szakmailag szólva nőtt a felvevőpiac. A 17. században hirdetések jelentek meg a heti újságokban. Ezen első hirdetések újságok, könyvek és gyógyszerek promóciójára szolgáltak, melyre növekvő igény volt az Európán átsöprő betegségek miatt. Habár a félreinformálás problémává lett, ami a hirdetések szabályozását vonta maga után.

1806-ből származó tradícionális kínai gyógyszer reklámja

Ahogy a gazdaság fejlődött a 19. században, az oktatás is arányosan nőtt. Az USA-ban nőtt a postai kézbesítéses hirdetések száma.

1836 Júniusában egy francia orgánum, a La Presse volt az első újság, ami fizetett hirdetést tartalmazott, kedvezményes áron árulták, ami olvasószám növekedését eredményezett. 1840 körül Volney B. Palmer alapozta meg a modern hirdetések politikát Philadelphiában. A módszere az volt, hogy nagy felületeket vett meg különböző újságokban, kedvezményes áron. Majd kisebb-nagyobb felületekre tagoltan újraértékesítette őket, természetesen drágábban.

A helyzet a 19. század végén változott meg, mikor az Ayer & Son hirdetési ügynökség megalakult. Ayer és fia levezényelték a komplett hirdetési kampányt ügyfeleiknek, a tervezést, a szövegezést, a kreatívot. Így 1900-ra megszületett a hirdetés, mint önálló foglalkozásokat szülő iparág.

Eközben Európában, Franciaországban Charles- Louis Havas volt a szakma úttörője, olyan fogalmakat honosítva meg, mint az ügynöki jutalék.

A századfordulón nem volt túl sok karrierlehetőségük a nőknek, a reklámipar üdítő kivételként volt jelen. Sőt, valójában az első amerikai hirdetések egyikét, ami „szexuális felhanggal” árult egy terméket, egy nő alkotta meg- egy szappan számára. Habár a téma mostanság mindennapos, a korszellemben frivol hirdetés így szólt ” A bőr, amit szeretsz megérinteni.”

 1895-ből származó fogyókúrás szer reklámja.

Az 1920-as évek elején terjedtek el a rádiók. A szponzoráció gyakorlata népszerűsödött, vagyis minden önálló rádióprogram előtt, után bemondták, hogy ki támogatta a rovatot. A rádióállomás tulajdonosok hamarosan rájöttek, hogy a pénzzé tudják tenni a szponzorációs jogokat…

Ezt a gyakorlati tételt átvitték a televíziózásba is, az 1940-50-es években. Időintervallumokat lehetett vásárolni a műsorok között, azaz reklámblokkokat.

 

1930-ból származó rádióadás hirdetés, melyet a Milky Way szponzorált.

A hirtelen jött technikai fejlődés sodrásában Holdra léptünk, és ugyanebben az évben, 1969-ben az USA Hadügyminisztériuma telefonvonalon egy kísérleti jellegű, csomagkapcsolt hálózatot hozott létre.. Az internet megjelenésével új marketing piacok nyíltak meg, ez az úgynevezett dot-com bumm.

És mindez pár ezer év alatt..

Szólj hozzá!