Lapterjesztő Kft.

Facebook

Lapterjesztő

Cégünket 1995-ben alapítottuk, célkitűzésünk a lakosság számára ingyenes szórólapok és egyéb reklámkiadványok célba juttatása volt a Megrendelők igényeinek megfelelően – vagyis a célzott lapterjesztés biztosítása.

Friss topikok

Linkblog

Se ruhában, se meztelenül, se lóháton, se kocsival, se gyalog, ajándékot pedig hozzon is, meg ne is...

2011.08.01. 14:54 :: Lapterjesztő

Nincs oly titok, amit az idő fel ne fedne vagyis bújtatott reklám a mindennapjainkban.

A tévénézők jelentős része találkozott már termékmegjelenítéssel, és ezt sokkal szívesebben nézi, mint a reklámot.

Mármint a televízióban sugárzott filmek legváratlanabb pillanataiban felcsengő, üvöltő, hasonló sémára készült műalkotásokhoz képest. Helyette ugye megjelenik egy apró TM rövidítés a kép bal alsó sarkában, így Lilu mellett bőszen villoghat az ismert üdítőmárka kalligráfiája a Való Világ összefoglalójában…

"Az átlagnál nagyobb mértékben emlékeztek a termékelhelyezésre az intenzív tévénézők és a 18-29 éves korosztály - áll az Ipsos közleményében. A megkérdezettek szerint az észlelt termékmegjelenés a műsor élvezetére, a műsor menetére nem volt negatív hatással, a tévénézők túlnyomó többségét nem zavarta.

Az észlelők kétharmada arra is vissza tudott emlékezni, milyen műsorban látta a termékelhelyezést, sőt egy nagy részük még a márkát is fel tudta idézni.

Kiderült az is, hogy a legtöbb néző - ha választania kellene a hagyományos reklám és a termékelhelyezés között - a termékmegjelenést nézné szívesebben. A nézők 77%-a egyáltalán nem bánja, ha márkákat ismer fel a műsorban.

Meglátásom szerint az emberben felülkerekedik az ősi vadászösztön, és mindenképpen rá akar jönni, hogy hol is van titkon elrejtve a MÁRKA, mely nélkül nem folytathatja tovább mindennapjait..

A titkok ismerői már 4 különböző termékmegjelenési altípust választanak külön:

Aktív megjelenés, amikor a termék beépül a cselekménybe, azt használják. Ilyen a telefon, az autó, a smink, vagy egy notebook.

 

 

 

 

 

 

Jómagam anno a Barbiemat is odaadtam volna egy ilyen légdeszkázásra is alkalmas Nike cipőért. A Doktor House sorozatban az Apple márka kapott helyet.

Passzív módban a termék dekorációként van jelen, nincs szerepe a cselekményben, mint pl. technikai berendezések, asztalra helyezett üdítők.

  

 

 

 

 

 

A hanyag testtartás alapján Humphrey Bogartra tippelek, aki mögött ott virít a jellegzetes kóla reklám az 1940-es években. A fanatikusok biztos emlékeznek erre a jelentre a Jóbarátokból, mikor is Ross hevesen tipródott, hogy megkóstolja-e az..

 

Wardrobe placement a ruhákat, órákat, cipőket takarja.

 

 

 

 

 

 

Ugye, ugye hivatalosan a női magazinokban csak ötleteket adnak, hogy testalkatunknak mely ruhadarabok megfelelőek. Mellesleg felsorolnak pár üzletet, ahol a modelleknek trendiségéhez hasonlatosan fel tudunk öltözni.. És persze minden csodaszép kémnő első kérdései között szerepel James Bondtól megtudni, hogy hány óra van. Így már minden erőltetettség nélkül villanhat fel az Omega a Tom Ford öltöny alól.

 

Brand placement pedig az, amikor maga a terméknév látszódik, pl. egy plakáton, vagy a háttérben.

 

  

 

 

 

 

Tudjuk, hogy egy- egy jó helyre befizetett szó, jelenet, reklám sokszorosan térül meg a cégeknek. Manolo Blahnik kultikus fogalommá válását a Szex és New York sorozatnak köszönheti, pedig a jelmeztervező "mindössze" kedvelte a márkát, így konzekvensen ehhez nyúlt a munkája során..

A szórólapozáson felül igyekszünk körbejárni a médiaajánlatok minden tárházát. De a szóróanyagok tervezése során se árt megfogadni az alábbi lehetőségek valamelyikét, hisz egy frappáns indirekt reklám nagyobb sikerrel kecsegtethet.

Olybá tűnik napjaink túlimpulzív világában a sikeres reklám titka, mint a Magyar népmesék, a Bíró okos lánya rész örökbecsű idézete :

 

" Se ruhában, se meztelenül, se lóháton, se kocsival, se gyalog, ajándékot pedig hozzon is, meg ne is..."

 

 

Forrásaink, köszönet a szövegidézetekért és a képanyagért: nyugat, hír24, google

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapterjeszto.blog.hu/api/trackback/id/tr873117160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.